19.00...

Har precis kommit hem från skolan.
Hade inte det ass kul men ändån , vi hade nåt som heter ehhh jag har glömt det men iaf jag ska förklara det , vi var tvungna att göra skyltar för att vi skulle sjunga på torget det är andra gången jag gör det men iaf vi sjöng för världens barn elr för barnens rättigheter ....
ikväll klockan 19.00 kommer min lillasyrra sjunga i kyrkan och vissa andra klass oxå ska bli kul att höra och se:D
vissa kommer oxå läsa dikter det gjorde jag föra gången ass läskigt elr pinsamt;)
jag var med i kören i femman men inte nu mer för att jag tyckte att det var ass tråkigt:(<3
ja nu ska jag äta min favooodoo mat ni/du kankse inte vad det är
det är
SPAGETTTI OCH KÖTTFÄRSÅS :D<3333♥♥
"I ♥ U vad som än händer för att du finns alltid där för mig när jag verkligen behöver dig älskling<333"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0