Ingen fattar elr kanske du.....

" Ingen fattar mitt liv elr kankse du, jag ljuger fan inte om det där du vet det är faktiskt sant och mkt annat oxå vf blev det så här engentligen vill inte att det ska krig/bråk mellan oss två för du betyder allt för mig.
Visst jag erkänner att jag har svikit dej men du har oxå gjort det alla kan bråka ibland men inte lika mkt som oss.
Det är inte bara jag  som gör dumma saker du är du oxå...
Du säger att jag dissar dej men jag kanske har gjort det nån gång elr fler till och med men det har du oxå gjort fast du vill typ inte erkänna det..:(
när jag förösker vara snäll mot dig så dissar du mej bara det är inte så kul men jag fattar at du vill göra samma sak som jag gjorde mot dig.
Du säger att ingen för härma dej men du härmar mej och många andra men jag bryr mej faktiskt inte du för gilla vad du vill....
Jag har faktiskt lärt mig en läxa bara så du vet du behöver inte bli vän med mej om du inte vill men jag är mej själv men använnder inte samma kläder som jag hade innan bara för att du vill det!!!
alla förändrats om du inte visste det till och med du,jag och många andra .....
men bara så du vet :
TACK FÖR ATT DU HAR VATT MIN VÄN OCH HJÄLPT MIG MED RIKTIGT MKT ....
OCH FANNS DÄR FÖR MIG NÄR JAG BEHÖVDE DEJ<333
men nu är du borta och kommer aldrig mer komma tillbaka ....
för att du har get mig för mkr chanser<33333
I ♥ U riktigt mkt<33333333333:D<33333"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0