LOVAR DIG FÖR DU BETYDER ALLT FÖR MIG♥

" Jag lovar dig att jag ska va mig själv och jag lovar till alla andra som jag känner också men det är inte så lätt egentligen jag är mig själv innom bords men jag visar inte det så tydligt vill inte att det ska vara så här vill inte att jag ska vara ensam som du har vatt många gånger men jag har vatt lika dan jag var också utanför precis som dig men när jag började på din skola så blev jag helt annerlunda och det har många sagt många tror att jag är fortfarande den gammla Alex. Men det stämmer inte alla förändras precis som mig och alla i hela världen!.
Jag vill verkligen va mig själv och det har jag tänkt på ganska länge men det verkar inte funka så bra men jag försöker i alla fall för jag vill inte att det ska va nån bråk mellan oss och ingen annan för jag behöver dig för att du betyder nånting för mig<3
Det beror inte på kläderna det beror på hur man e som person jag var snäll,(ljög inte) , och mkt andra saker men allt det har förändrats ......
det är inte kläderna det är inte hur man ser ut det är hur man e det e det som e det viktiga!!!
Jag erkänner att jag har ljugit för vissa och impat, lekt cool men det är bara för att jag ville va som alla andra ville va cool,snygg, och söt visste inte vad jag fick det ifrån men så är det!!
jag erkänner också att jag har impat lite men impa är så här:
spela modig, ler mot en kille/tjej , skrattar för nånting som inte är kul och mkt mer det är impa.
Impa är inte att :
om man säger nåt sånt här till nån " snygg tröja:D" det är inte impa elr det här " jag älskar fotboll<333:D" det är nåt man älskar och gillar! elr om man är modig på riktigt då betyder inte det att man impar! det är hur man är.
Det är inte bara jag som håller på det finns många andra också.
Jag ska försöka låta bli men kom ihåg en sak
DET BEROR INTE PÅ KLÄDER,SMINK ELR HUR MAN SER UT! DET BEROR PÅ HUR MAN ÄR
jag behöver inte mina gammla kläder bara för att jag ska va mig själv bara för att den gammla Alexandra hade det så betyder inte det att jag måste ha det bara för att jag ska va mig själv det är hur man är så jag måste sluta med detta:
NU OCH FÖRALLTID
sluta ljug,sluta leka cool,sluta impa
va bara dig själv för då accepterar alla dig precis som du är<3"

Kommentarer
Postat av: tova

vem ,???

2011-10-19 @ 16:29:15
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0