mår inte alls bra....

....hej...
klockan e typ två på natten,brukar inte va uppe så länge det är för att jag inte kan sova mår skit dåligt vet faktiskt inte om jag ska till skolan imon men hoppas att jag kan för att jag vill inte att andra ska tro att jag är låtsatssjuk(stavning)
sisst jag var sjuk var det nog i sommras då var jag riktigt sjuk fick typ inte träffa tova och vissa andra på en hel vecka:(
men iaf idag elr juste det heter igår;)
var jag med tova vi var hemma hos mig vi pluggade och gjorde pannkakor tova åt typ 9-10 st jag åt 1-2 elr nåt sånt hahah:D
sen så skulle hon dansa så jag kollade på när hon dansade jag försökte göra ett inlägg på hennes mobbe men jag kunde inte för att jag fatttttade nada så det blev ingen inlägg!:( sen efter hennes dans var vi hemma hoss henne och kollade på nåt som hete "Andra Avenyn" riktigt bra.
Nu ska jag kolla på tv för att jag kan inte sova:(
skriver kanske sennare på dan elr imon:D
bild sen igår tyckte att jag var lite söt<333:)
(säger/skriver bara vad jag tkr)

Kommentarer
Postat av: tova

du ser ut som en apa!

2011-10-13 @ 20:35:06
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0