matte......

MATTE HIT MATTE DIT bajs tråkigt men så är det om man inte har gjort läxorna så måste man göra klart!
men iaf idag har jag vatt med Tova och Alice vi hade ass kul:D<33333 ska va med dom nån annan dag igen men vet inte när men vi ska sova över denna helgen tror jag;)<3
jag har inte gjort klart min matte läxa tills imon det är 5-6 sidor som vi måste göra klart i matte boken tills imon så tråkigt:(
ja nu ska jag fortsetta lyssna på musik och göra klart matte.
puss puss♥
ass gammal bild på mig och tovis<333
riktigt nice bild faktiskt :D<3

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Matte är ju härligt :D



Sv; Jag vill ha 11 barn för att... hmm... jag vet inte :D Har velat ha det sen jag var typ 5 år. Sen har det bara hängt med. Det är min allra största dröm i livet...

2011-10-19 @ 07:58:16
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: tova

shut up bara för du e en fegis rövnylle.. du har ingen mobbe så det såå ägdägd!!!

2011-10-19 @ 20:13:32
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0