ny data :D

tjenare:D jag har fått en ny data för att min andra funkade inte mer så jag fick en ny det är en bärbar ;)<33
är ass glad,men iaf jag kommer blogga som vanligt men jag har tyvärr inga bilder på denna datan för att alla min andra var på min andra data:( alla bilder är borta och videos är skit ledsen:( :'(
ska skaffa nya bilder på nåt sätt elr så får jag se om nån kan fixa den andra datan fast jag tror inte att nån kan men jag får hoppas:)
ja nu ska jag gå lägga mig för imon är det skola
puss puss♥
ass gammal bild på mig och tova :)
jag laddade ner den från fb

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Du får knäppa lite nya kort istället ;)

2011-10-18 @ 02:15:00
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: tova

Ful bild.. Min mobror hade kunnat fixa det meen det är ett enkelt fel .. Och jag vill inte att bilderna på mee räddas

2011-10-18 @ 08:00:08
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0