Skola sen...

hejj hejj:)
idag har det vatt skola rätt så kul faktiskt;)
på lunch rasten så tog jag fridas mössa och kastade den upp i ett träd som var på vår skolgråd haha hon fick inte ner den men sen hjälpte William henne att få ner den och hon fick ner den men sen så hade feffe den och frida och feffe sammarbetatde tillsammans men iaf jag tog mössan ov feffe och sprang iväg och hälllllde sand i den sen så tog frida den hhaha :D och nu till det roliga;)
frida och feffe häldddde sand i min mun,träjan/koftan,byxorna och näsan jag blev ass sur fast det var ändån ass kul:D
alla började skratta:( hahaah<3
sen så¨tänkte jag oxå göra samma sak mot dom fast det funkade inte så bra för att dom gömde sig hela tiden och jag fick skjäl(stavning) för att jag sprang ut och in med sand ;)
ja det var det sen så efter skolan så skulle dom få igen men jag fick inte för att vissa lärare blev ass sura för att jag sprang runt med sand på skolgården:( dom kommer få igen på måndag!!!!!!
efter skolan så var jag med frida och feffe vi hade ass kul elr jag tyckte det iaf;)<333
egentligen så skulle jag sova över med tova och alice men jag fick inte för mina föräldrar:(((<3333
ja nu ska jag kolla på film
CHAO:D<333
ass konstig bild på mig hahah;)<33
det kommer bilder och kanske några videos från igår kväll

Kommentarer
Postat av: g <3

fin blogg!

2011-10-21 @ 20:33:04
URL: http://wgiselas.blogg.
Postat av: Anonym

då kunde du ju va svikare !!! / tova alice

2011-10-21 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0